zgłoś błąd lub sugestię
Alma Market - Alma24.pl - delikatesy internetowe
0 promocji
0 produktów
0 zdjęć
2.57
średnia ocena na podstawie 97 opinii
W trosce o wygodę naszych Klientów sieć Delikatesów Alma uruchomiła sklep internetowy z dostawą do domu Alma24.pl. Obecnie prowadzimy dostawy na terenie miast i okolic: Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Trójmiasta, Katowic, Łodzi, Poznania, Podhala, Lublina, Częstochowy i rozwiń...
 Filtruj: 
Użytkownik ~Iwona
~Iwona
smierdzace wedliny i mieso
dodano: 4 tygodnie temu
jakosc sprzedawanych produktow to jakies nieporozumienie. Przede wszystkim stanowczo odradzam kupowanie jakiegokolwiek miesa czy wedlin, wszystko jest nieswieze i wrecz smierdzace, a ceny z kosmosu. Mimo ustawicznych reklamacji, nikt z tym nic nie robi. Ktos w koncu wyladuje przez nich w szpitalu, wtedy moze sie zainteresuja
Zalety:
Wady:
cena, nieswieze produkty, zepsute produkty, produkty z jednodniowym terminem przydatnosci do spozycia, produkty przeterminowane
Czy ta opinia jest pomocna? (1)
 
Użytkownik alaura
4 1 1
Wygoda z dostawą ale reszta do dyskusji.
dodano: 2 miesiące temu
Zamawiam z Almy24 od kilku lat. Niestety ostatnio poziom sklepu, okropnie się pogorszył.
Zawsze piszę prośbę o produkty z długim terminem ważności, po tym jak otrzymałam 6 jogurtow z jednodniowym terminem ważności. Oczywiście zostały zwrócone ale nie lubię takiego marnowania czasu. Trafiły się także inne smaki niż zamawiałam. Często otrzymuję kartkę, żeby pozwolić na zmianę produktów w przypadku ich braku. Właśnie nie, nie zgadzam się na to i nie wybrałam tej opcji bo chcę ze sklepu to co wybrałam i było dostępne. Na plus dodam kontakt i bezproblemowe zwroty. Mięso zawsze było świeże lecz porcje większe niż zamawiałam. Do tej pory nie miałam problemu z owocami a dziś właśnie otrzymałam banany tak zielone, w życiu takich nie widziałam.... Dostawców oceniam na piątkę, zawsze przyjeżdżają na czas, nie marudzą przy wnoszeniu ciężarów a nie mam windy. Zdarzyło się tylko parę razy opóżnienie ale zawsze kierowca dzwonił.
Zalety:
Bezpłatna dostawa do mieszkania od określonej kwoty, dzięki temu nie dżwigam ciężarów.
Wady:
Często braki towarów pomimo dostępności na stronie sklepu.
Towar może nie spełniać naszych wyobrażeń, może być więcej np mięso.
Czy ta opinia jest pomocna? (3)
 
Użytkownik ~Małgorzata
~Małgorzata
Niska jakość za duże pieniądze.
dodano: 3 miesiące temu
Jakość usług świadczonych przez Alma24 drastycznie spadła w ostatnim czasie.
To były moje ostatnie zakupy w Almie.
Zalety:
- panie z obsługi dzwoniace w przypadku braków
- terminy dostaw
- bezpłatna dostawa powyżej 150zl
Wady:
- produkty dużo droższe niż u konkurencji a ich jakość niższa
- brzydkie owoce i warzywa
- brzydka szynka!!! Dziś dostalam "dupki" z szynki pochowane pomiędzy normalne plasterki...prosiłam o cienkie pokrojenie, dostalam 2mm! Po sprzedajacych szynke za 50zl/kg spodziewalabym sie wiecej
- BEZNADZIEJNY serwis online
- brak wersji mobile- trudno robić zakupy z telefonu...aplikacja na telefon działa jeszcze gorzej niż zakupy przez www
- brak możliwości dodawania produktów na sztuki
- dokładając produkty na kilogramy każdy gram musimy dodać oddzielnie lub wpisać wartość "z palca" co na telefonie może sprawiać kłopot
- zawsze przy otwarciu strony alma24 dostaję pytanie czy przywrócić koszyk. Korzystając z tej opcji należy mieć świadomość że serwis czasem wywala pod koniec robienia zakupów zawartość koszyka która prosilismy przywrócić..
- Płatność online przy użyciu karty kredytowej czyli z góry - MASAKRA. Zamiast zarezerwować kwotę na koncie klienta, tak jak jest to robione w normalnych sklepach, pobierają z góry tyle ile wyliczyli z zamówienia online a potem jak przyjeżdża kurier to zawsze trzeba coś dopłacić w gotówce (rzędu 2,75zł) albo zrezygnować z jakiegoś produktu.
- kurierzy
- nie dzwonią telefonicznie uprzedzić za ile będą nawet jeśli mieliby przyjechać w innym terminie niż wybrany z zamówienia...liczą że a nóż ktoś będzie wczesniej, co jest szczególnie uciążliwe dla osób pracujących z domu i odbywających w nim różne spotkania
- lubią uwiesić się na dzwonku od furtki....
Czy ta opinia jest pomocna? (3)
 
Użytkownik ~milva
~milva
Pierwszy i ostatni raz
dodano: 5 miesięcy temu
Cukinia spleśniała, 30 dkg sera w kawałku to nie to samo co 21dkg w plastrach. Łosoś wędzony ważny jeszcze 3 dni. Warzywa i owoce kiepskiej jakości (ja bym takich nie wybrała), choć cena wysoka. Dostawca skasował mojego męża (który nie orientował się w zamówieniu) ekstra za mrożonkę, która nie wiedzieć czemu nie została uwzględniona na paragonie. Tym sposobem alma rozliczając zamówienie zwróci mi przelewem o 5 złotych mniej, niż mi się należy (porównują kwotę z zamówienia z kwotą z paragonu) Dostawca zarobił...
Pani na infolinii nieprzyjemna. Na plus kontakt z panem, który kompletował zamówienie.
Ogólnie - można kupować, ale tylko produkty typu woda, soki, mąka, wszelkie słoiczki, wszystko, co gotowe w opakowaniu - odradzam zakup produktów świeżych i ważonych.
Zalety:
szybkość
na czas
kontakt z kompletującym zamowienie
Wady:
nie ta waga zamówionych produktów i błędny sposób przygotowania
zepsuta żywność (nie do przyjęcia!)
przy płatności przelewem: towar nie uwzględniony na paragonie a rozliczenie z dostawcą...kwoty się nie zgadzają na moją niekorzyść
niezbyt przyjemny kontakt z infolinią
Komentarze do opinii:
Użytkownik milva
5 miesięcy temu

Poprawka opinii. Rozliczenie zostało wykonane ok. Zwracam honor! :)

Czy ta opinia jest pomocna? (4)
 
Użytkownik ~k.
~k.
Szybko i nieprofesjonalnie
dodano: 6 miesięcy temu
Almie daliśmy naprawdę wiele szans. Podobała nam się prostota zakupów, punktualność kurierów, szeroki asortyment. Ale podobnie jak wiele innych osób teraz rezygnujemy.

Przede wszystkim najwięcej problemów wiążę się z tym, że zamawiamy coś, a następnie tego nie dostajemy. Przedmioty obecne na zamówieniu, w przyniesionych torebkach już się nie znajdują, bo najwyraźniej ciężko stworzyć system, który by sprawdzał jak szybko towar w sklepie się rozchodzi. W rezultacie często zakupy trzeba robić na kilka razy. Raz to nawet cena produktu się zmieniła po zamówieniu i trzeba było dopłacać dostawcy!

Ponadto niektóre produkty, zwłaszcza owoce i warzywa, są naprawdę podrzędnej jakości - nie karmilibyśmy tym nawet świń, a co dopiero rodzinę.
Zalety:
- szeroki asortyment
- prostota zakupów
- szybkość
- punktualność dostaw
Wady:
- częsty brak produktów
- braki w zamówieniach
- brak możliwości oceny produktu (opcja jest, ale nie działa)
- kiepska jakość produktów spożywczych
Czy ta opinia jest pomocna? (3)
 
Najczęściej wyszukiwane w tej kategorii
Sklepy i usługi TOP 5
CCC - Sieć sklepów obuwniczych
566 opinii, 85 zdjęć
Biedronka - Sieć sklepów dyskontowych
312 opinii, 101 zdjęć
Lidl - Sieć sklepów dyskontowych
243 opinie, 46 zdjęć
Deichmann - Sieć sklepów obuwniczych
186 opinii, 28 zdjęć
IKEA - Sieć sklepów z meblami i akcesoriami do kuchni, sypialni, łazienki i pokoju
68 opinii, 13 zdjęć
Ostatnie opinie