Moja BanglaużytkownicyRozdania na blogachalbumypromocjeZdjęciaOpinieStrona główna

Opinie o Wózek Buzz 3 (Quinny)

3.74
oceń produkt
średnia ocena
na podstawie 44 opinii
44
opinie
15
zdjęć
+2 komentarze
napisz opinię dodaj zdjęcie
Zdjęcie 15 Quinny Wózek Buzz 3
Zdjęcie 13 Quinny Wózek Buzz 3
Zdjęcie 14 Quinny Wózek Buzz 3
Zdjęcie 12 Quinny Wózek Buzz 3
Zdjęcie 10 Quinny Wózek Buzz 3
Zdjęcie 9 Quinny Wózek Buzz 3
Zdjęcie 8 Quinny Wózek Buzz 3




Opinie użytkowników, strona 1/9:
 sortuj wg: 

gość
Użytkownik ~monika
~monika

TRAGEDIA!!

opinia napisana 2 dni temu
wlasnie sprzedaje ten wozek i modle sie aby ktos go zechcial kupic... TRAGEDIA! gondola mala nawet dla malutkiegi dziecka moj bym 50cm /2,6kg caly czas cos skrzypi trzeszczy. kosz maly a torba nie praktyczna po wsadzeniu foli itp nie ma miejsca na nic. kopiesz w nia caly czas nogami i to nie prawda ze tylko wysokie osoby w nia stukaja. gdy powiesisz dodatkowa torbe na uchwyt przechyla wozek. siedzisko kubelkowe kto lubi moj maly nie mogl w nim spac. w pozycji lezacej ciezar wozka przechodzi do przodu co utrudnia jazde... no i te 3 kolo ... wiecznie uciekajace .. ile razy najezdzalam na kraweznik i wozek uciekal na bok... wozek ladny tylko aby jechac do przodu po prostej drodze.

Zalety

Wady
stelaz trzeszczy
ciezko sie sklada
rysuje sie strasznie
mala gondola
torba bez sensu
kosz za maly
ciezko sie prowadzi
kolo przednie ucieka.a po zablokowaniu ciezko sie prowadzi
ciezki
brak amortyzacji
tandetny plastik
ciezkie hamulce

  Czy ta opinia jest pomocna?  (0)
 
Użytkownik ~gość
~gość

Polecam każdemu, kto ma jakiekolwiek wątpliwości czy go kupić.

opinia napisana 2 miesiące temu
Wózek jest wspaniały. Powiedziałam już dawno temu mężowi że jak go sprzedamy to powieszę sobie na ścianie jego zdjęcie. Sprawdza się idealnie od samego początku. Jest leciutki, zwinny, wszędzie się nim wjedzie-wyjedzie. Znoszę go sama z pierwszego piętra praktycznie codziennie. Rozłożenie stelaża to sekunda, złożenie tak samo. Funkcjonalny przede wszystkim dla dziecka dzięki 5-ciu stopniom położenia spacerówki. Zmiana gondoli na fotelik to bajka - trwa 5 sekund. Wypięcie jakiegokolwiek siedziska to bułka z masłem jak i cała obsługa tego wózka. Siedzisko spacerówki jest tak mięciutkie, że samemu chciałoby się w nim usiąść. W koszu na zakupy nie raz przewiozłam jedzenia na kilka dni. Do tego jest piękny - wszyscy się za nim oglądają. Ktoś kto daje negatywną opinię temu wózkowi pomylił widocznie wózki, bo ten jest idealny. Aha przypominam, że jest to wózek miejski !!! Nie nadaje się do jazdy po piachu do kostek czy błocie. Podejrzewam, że po wymianie przednich kółek na terenowe byłabym w nim jeszcze bardziej zakochana, ale mimo wszystko nie śmiem narzekać. Pozdrawiam !

Zalety
bardzo lekki
zwrotny
łatwy w składaniu/rozkładaniu
łatwy montaż jakichkolwiek dodatków
duże pompowane koła
pojemny kosz na zakupy + torba
kilka możliwości ustawienia spacerówki
dopracowany każdy szczegół
wygodne siedzisko spacerowe dla dziecka
piękny wygląd
Wady
brak !!!

  Czy ta opinia jest pomocna?  (0)
 
Użytkownik ~Kinga929
~Kinga929

SUPER

opinia napisana 4 miesiące temu
Hejka dziewczyny mam prośbę. Kto ma beżowy wózek quinny buzz 3? Zastanawiam się nad bezem i czernią! Proszę was doradźcie mi! Kinga_400@interia.pl

Zalety
wszystko piękne
Wady
zadnych

  Czy ta opinia jest pomocna?  (0)
 
Użytkownik ~dominika
~dominika

porażka tysiąclecia!!!

opinia napisana 5 miesięcy temu
miałam ten wózek, ale go sprzedałam i nie żałuję, bo kupiłam Teutonię MistralS. Tak, ciekawie się prezentował, miał wiele bajerów, był zwrotny, w sumie nieźle się prowadził, ale teraz wiem, ze w porównaniu z Teutonią, za podobną kasę wypada słabo. Gondola była Ok. Ja zestawie miałam tylko małe siedzisko, z którego mój synek wyrósł jak miał ok 1,5 roku i musiałam kombinować co dalej, bo wtedy nie dało się dokupić osobno dużego siedziska! z tego co pamiętam w zimie ze śpiworkiem już było ciasnawo. wkurzał mnie brak ruchomego podparcia - trzeba było całe siedzisko odchylać do spania. daszek śmiechu warty.. w sumie jest chyba tylko do ozdoby, bo jest taki mały, że nie wiem przed czym miał chronić?? torba na zakupy też jakaś mala była.. a torba (do której i tak prawie nic sie nie mieściło) przymocowana z dołu wózka to już w ogóle pozostawiam bez komentarza.. porażka ..miałam też problem z dokupieniem parasolki - musiałam znaleźć w necie specjalny adapter, ponieważ rączka nie jest okrągła jak w większości wózków. tylne koła duże, co jest zaletą, chociaż na dzień dobry trzeba było jechać do wulkanizatora, bo była dziura czy coś.. wózek był potrzebny i nie było czasu na reklamacje..ale wyleczyłam się wtedy z pompowanych kół.. rączka też mi się nie podobała.. rozsuwa się tylko do góry, nie ta jak w innych wózkach. Napaliłam się wtedy na ten wózek, ale z perspektywy czasu, wiem, ze to była pomyłka, cieszę się że się go pozbyłam.. po prostu przy zakupie nie zwróciłam uwagi na wiele bardzo ważnych w użytkowaniu szczegółów, bo skąd miałam o tym wiedzieć :( na szczęście trafiłam na super MistralaS, który służy mi już przy drugim dziecku i na nić innego bym go nie zamieniła!

Zalety
zwrotny
dosyć dobrze się prowadził
Wady
siedzisko bez ruchomego podparcia
mikroskopijny daszek
rączka regulowana tylko góra dół
mały kosz na zakupy
za mała torba, mocowana z dołu wózka
nietypowa rączka uniemożliwiająca zakup zwykłej parasolki - potrzebny specjalny adapter
zbyt wysoka cena jak na tyle wad

  Czy ta opinia jest pomocna?  (1)
 
Użytkownik ~anulka
~anulka

warty swojej ceny

opinia napisana 5 miesięcy temu
Az nie moge uwierzyc w to co czytam. Ja uzywam buzza od 8 miesiecy i jestem zachwycona. Faktyczniw w supermarkatach przednie kolko odmawia posluszenstwa, ale wystarczy je zblokowac i po problemie. Piszecie ze kosz za maly i plytki, ze gubicie zakupy. Ja prawie codziennie robie zakupy i jeszcze nigdy nic nie zgubilam. Chyba, ze chcecie tam zmiescic tygodniowe zakupy, to juz inna sprawa. Nastepny "problem" to nie rozkladajace sie na plasko siedzisko...moim zdaniem jest mega wygodne a dodatkowo zdrowe bo nozki sa troszke podniesionegdy lezy w poziomie.Dlugo by pisac...Ja polecam i na prawde nie rozumiem waszego czepiania sie.

Zalety
Lekki
stabilny
zwrotny
latwy w montażu, demontazu i zmianie akcesorii
zgrabny
cztery poziomy wysokości raczki
Wady
Do tej pory nie zauważyłam

  Czy ta opinia jest pomocna?  (0)
 
Strona 1 z 9 «poprzednia 134567 następna»
Pomóż promować dobre opinie.
Przy każdej opinii znajdziesz ikonę umożliwiającą ocenianie.
Opinie możesz oceniać bez konieczności logowania.





Ciekawe zdjęcia dodane przez użytkowników
Zdjęcie 1 Chicco Trio Tour 4
Zdjęcie 7 Quinny Wózek Speedi SX
Zdjęcie 6 Mutsy Evo, wózek
Zdjęcie 2 Mutsy Wózek Urban Rider / Urban Rider Next
Zdjęcie 3 Bebetto Nico/Nico Plus, Wózek
Zdjęcie 1 Roan Wózek Marita
Zdjęcie 3 Bebetto Bebetto Luca 3 w 1
Zdjęcie 6 Bugaboo Cameleon
Zdjęcie 2 Tako City Move Sportime, Wózek
Zdjęcie 10 Tako Jumper X
Zdjęcie 4 Maxi Cosi Safety 1st RoadMaster Travel System
Zdjęcie 1 Coneco Wózek Barracuda
Zdjęcie 6 Mikrus Wózek Sprint X 07 + N
Zdjęcie 6 Mikrus Wózek Alu Sprint

Zobacz co polecają inni
Stelaż Classico Velo / Cromato
Peg Perego
Wózek Razor 4
Herqules
QTRO
Easywalker
Classico Young Velo
Peg Perego
City Versa GT
Baby Jogger
Wózek QVipo
Baby Merc

Powrót do: początku strony, pierwszej opinii

Teraz komentujemy

  • @alxia:
    U nas za to moda na zmazywalne długopisy ;)
  • @olioli:
    piesek jest cudowny i ma fajne kolory
  • @kaledonia:
    Śliczny wózek!
  • @kokojam:
    Słodziak!!
  • @kokojam:
    Moja Majka też uwielbia te piszczki! ;)
  • @Margaretkaw:
    Z tej firmy znam tylko kultowe kredki :)

Najczęściej wyszukiwane

więcej w: wielofunkcyjne

Rozdania na blogach

  • @kascysko:
    Rozdanie u Kascysko - 2 zestawy kosmetyków Organique i Floslek!
  • @Moniqell:
    Zestaw kosmetyków może być Twój
  • @zuzunieczka:
    KONKURS fotograficzny z ulubioną książką
  • @Paulinaa:
    SUPER ROZDANIE!
  • @cytruska87:
    Rozdanie z chocolissimo z okazji dnia chłopaka
(C) 2008-2014 All Rights Reserved by Bangla.pl
zgłoś błąd lub sugestię