• Dodano 50,244 produktów
  • Napisano 195,238 opinii
  • 187,519 recenzentów

Bangla.pl – katalog produktów dla dzieci i rodziców

Witaj w bazie produktów dla dzieci i rodziny. Znajdziesz tu opinie o popularnych wózkach, zabawkach, rowerkach i kosmetykach dla dzieci wraz z opisami i zdjęciami. Możesz także dodawać produkty do bazy, oceniać sprawdzone przez siebie pieluchy, kaszki dla niemowląt czy foteliki samochodowe i brać udział w konkursie na recenzenta miesiąca.

Wójcik - Sieć sklepów odzieżowych dla niemowląt, dzieci, młodzieży

Opis: Podstawą filozofii "Wójcika" jest przekonanie, że doskonałość całości leży w doskonałości każdego najmniejszego detalu.

Kategoria:sklep
2010-12-23

Opinie (53)

NAJBARDZIEJ POMOCNA OPINIA

ZośKA
2014-03-07

Mimo wad, wciąż kupuję...

Do Pani poniżej.
Ktoś, kto sprzedaje na Allegro najpierw wydał pieniądze ze swojej kieszeni na te ubrania, i to nie jego wina, że ktoś podbija cenę na Allegro.
Co do ubrań Wójcika - córka i syn mają 70% szafy zapełnionej Wójcikiem (jest tego naprawdę bardzo dużo). Dla synka kupuję głównie z wyprzedaży (nie dam za szorty dla chłopca 105, czy 115 zł, bo za te pieniądze w innej dobrej i modnej firmie kupię 3 pary). Dla córki z wyprzedaży, ale też dużo z nowych kolekcji.
Jak dla mnie:
- wzornictwo - kwestia gustu, mi się podoba, a dzieci robią furorę, gdzie tylko się pokażą
- ceny - rzeczywiście kosmiczne - skarpetki po 16,90 zł (kolekcja LADY FLO), kurki po 440 zł (NAJLEPSZY DUET), szory dla chłopca po 119,90 zł (Na Uniwerystecie) to nieporozumienie...
- jakość - różna - w większości bardzo dobra. Piorę w dobrym proszku, ustawiam pranie ręczne w pralce, i nawet po 2-3 praniach na niektórych rzeczach nie widać śladów użytkowania (z reguły więcej razy nie piorę, bo moje dziecko ma rzeczy z ok. 6-7 kolekcji aktualnych i tyle samo z ubiegłorocznej, więc nie jest w stanie tylko wynosić). Ale są rzeczy, które niszczą się bardzo: np. sweterki/wdzianka z ubiegłego lata (np. SZCZĘŚLIWY DZIEŃ- kosztowało ok. 85 zł i po dwóch praniach wyglądało źle), tuniki dzianinowe (SZCZENIACZEK, DELIKATNY OBRAZEK), wszelkiego rodzaju cyrkonie - odpadają niestety i to naprawdę zdarza się często, zamki- bez zabezpieczenia przy szyi, albo wciągają podszewkę.
- rozmiarówka - wróciła do Wójcikowej "normy", ale ZIMA 2013 i LATO 2013 było strasznie zaniżone (bluzeczki dla dziecka w roz. 104, odpowiadały 92).
- kraj pochodzenia - warto zwrócić uwagę na metkę - na niektórych jest MADE IN POLAND, a na niektórych DISIGN IN POLAND - zwłaszcza jeśli chodzi o kolekcje dla starszych chłopców, więc coś w tym jest, że część raczej nie jest szyta w Polsce...

Dla mnie minusy to także to, że firma nie dba o klienta z Polski - w Rosji kolekcje pojawiają się wcześniej i mają szerszy asortyment - firma tłumaczy się tym, że w Polsce kolekcje są szybko wyprzedawane - jak dla mnie to, że są szybko wyprzedawane to właśnie wina małego zaopatrzenia, a nie na odwrót.
W sklepie internetowym w Wielkiej Brytanii - wysyłka gratis powyżej 50 funtów - u nas zawsze trzeba dopłacić min. 16 zł kosztów przesyłki (2 razy była akcja z wysyłką za 1 zł).
Szkoda też, że w sklepie internetowym nie ma zniżek -20 zł i - 50 zł (w większości salonów, przy zakupie za 99 i 199 zł odejmują rabat nawet jak się nie ma karty zniżkowej) i nie działa KSK.


Dodatkowym minusem jest to, co potwierdziła mi Pani w jednym z salonów - w tym roku z kolekcji ZIMA ma nie być wyprzedaży -50%, tylko zostaje -30%, więc firma za wszelką cenę dąży do utrzymania cen na wysokim poziomie (na Allegro sprzedający, którzy oferuję ubrania WÓJCIKA na wstępie dają rabat -10-15%, a później spokojnie chodzą do -50%, czy - 60%). Jeszcze trochę i dojdzie do tego, że zakażą innym firmom (nie swoim salonom) sprzedaży przez Internet, byleby tylko nie było konkurencji).

Jak dla mnie na chwilę obecną więcej jest minusów niż plusów, ale na razie kupuję, z uwagi na wzornictwo. Coraz częściej zastanawiam się jednak nad przerzuceniem na coś innego - MAYORAL, czy NEXT mają równie piękne rzeczy, a wychodzą jednak znacznie taniej...

Może coś z tym jest, co wyczytałam gdzieś w internecie - firma chce być wyłącznie kojarzona z marką LUKSUSOWĄ (wypowiedź kogoś z firmy - w dobie kryzysu przetrwają tylko ci co mają najniższe i najwyższe ceny, średnicy nie mają racji bytu.)

ZALETY:

- wzornictwo - w większości dobra jakość

WADY:

- CENA!!! - część rzeczy chyba jednak nie jest szyta w Polsce - odpadające cyrkonie, mechacące się sweterki - gorsze traktowanie klienta z Polski - wady sklepu internetowego (brak KSK, zniżek, wysoki koszt przesyłki, mała dostępność rozmiarów) - ograniczenie wyprzedaży

Filtruj:
Sortuj:

Top sklepy

Top produkty

Producenci polecają

Najnowsze produkty

Najnowsze opinie